Kirjepyhis

Kirjepyhis on maksuton kirjepyhäkoulu, joka postitetaan sen tilanneille kotiin.  Se on tarkoitettu eri-ikäisille lapsille perheineen. Kirjepyhiksessä lapset ja vanhemmat tekevät yhdessä kirjeessä olevia tehtäviä. Ja voivat viettää, tehtävät ratkottuaan, yhteisen hiljentymishetken kirjeen materiaaleja apuna käyttäen.

Kirjepyhis ilmestyy ennen Joulua, Pääsiäistä, Juhannusta sekä Mikkelinpäivää. Kirjepyhiksen materiaaleissa tulee tutuksi Ilona-niminen lintu, joka on ystävystynyt Keski-Porin kirkonrotan Toivon kanssa. Yhdessä he havainnoivat, kokevat, ihmettelevät ja miettivät elämää - niin arkena kuin pyhänä, kirkolla ja kotona.

Ensimmäisen Kirjepyhis-postin mukana on myös "läsnäolotaulu" sekä tarra, jonka voi liimata tauluun - kaikki tehtävät tehtyään ja hartaushetken pidettyään. Taulusta löytyykin porilaisille tuttu rakennus. Pidä taulu tallessa seuraavaa Kirjepyhistä varten!

Alla olevasta linkistä voit tilata Kirjepyhiksen kotiisi. Yhteyshenkilönämme toimivat lastenohjaajat Eija Lindholm ja Marja Kaski. Heille voi laittaa sähköpostia, jos haluat tiedustella Kirjepyhiksestä tarkemmin.

Mukavia hetkiä Sinulle ja perheellesi Kirjepyhiksen seurassa toivottaa työryhmämme!

Jos jossain vaiheessa haluat peruuttaa Kirjepyhispostituksen ota yhteyttä Eijaan tai Marjaan!

Tilaa Kirjepyhis tästä.

Lastenohjaaja