Ilmoittautuminen Porin Teljän seurakunnan rippikouluihin 2024

Porin Teljän seurakunnan vuoden 2024 rippikouluihin ilmoittaudutaan sähköisesti. Ilmoittautuminen alkaa (ajankohta ilmoitetaan myöhemmin). Mikäli haluaisit käydä rippikoulun vuonna 2024 tai mieleesi tulee mitä tahansa kysyttävää niin ota rohkeasti yhteyttä rippikouluvastaava Reetta Vuoriseen, reetta.vuorinen@evl.fi, 0400-309796.

Ohjeita ilmoittautumiseen

• Keskustele kotona eri rippikouluvaihtoehdoista ja täytä lomake huoltajiesi kanssa. Lomakkeessa tarvitaan myös heidän tietojaan ja vähintään toisen allekirjoitus. Ottakaa huomioon harrastuksiesi aikataulut ja perheenne mahdolliset kesäsuunnitelmat.
  • Kerro, kumpi on sinulle tärkeämpää: leirin ajankohta, vai se, että pääset tietyn kaverin kanssa leirille? Jos sinä ja kaverisi ilmoitatte toisenne kaveritoiveinanne, pyrimme kaikkemme mukaan laittamaan teidät samalle leirille. Tällöin teidän on tärkeää valita mahdollisimman monta leirivaihtoehtoa. Ilmoitathan vain yhden kaveritoiveen - emme voi taata, että isot kaveriporukat tai urheilujoukkueet pääsisivät samalle leirille. Jos taas haluat priorisoida leirin ajankohtan, yritämme parhaamme mukaan sijoittaa sinut ykkös- tai kakkosvaihtoehtoosi, mutta kaveritoiveesi ei välttämättä toteudu.
  • Jos haluat mieluummin ilmoittautua jonkun toisen seurakunnan rippikouluun, voit sen tehdä. Et voi kuitenkaan tehdä sitä Teljän seurakunnan ilmoittautumisen kautta! Seuraa tällöin kyseisen seurakunnan ilmoittautumisohjeita.
  • Yhtä lailla voit tulla ilmoittautumaan Teljän seurakunnan rippikouluihin, vaikka kuuluisitkin johonkin toiseen seurakuntaan. Ethän ilmoittaudu kuitenkaan useampaan seurakuntaan yhtä aikaa. On hyvä huomioida, että seurakunnilla on ensisijaisesti vastuu tarjota omille nuorilleen paikka rippikoulussa ja ensisijaisesti ilmoittaudutaan oman seurakunnan rippikouluihin vaikka mahdollisuus ilmoittautua muualle onkin.
  • Kirkkoon kuulumattomuus ei ole este rippikoulun käymiselle.