Rippikoulu

Tervetuloa rippikouluun!

Olemme aloittamassa yhdessä rippikoulumatkaa

Rippikouluun kutsutaan kaikki ensi vuonna 15- vuotiaat Keski-Porin seurakunnan jäsenet. Ja teitä on lähes 200 koululaista.  Selaile ripari 2024 lehtinen, varsinkin alkusivut ja Keski-Porin tiedot leireistä. Samat tiedot löytyvät netistä www.kirkkoporissa.fi/riparit sivuilta.

Ilmoittautuminen rippikouluun

Rippikouluun ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti linkin kautta. Linkki on avoinna 2.10 ( klo 18.00 alkaen ) – 9.10 ( klo 23.59 saakka ) Linkki löytyy yhteisiltä rippikoulu nettisivuilta; https://www.kirkkoporissa.fi/riparit

Sivuilta löytyy myös lisätietoja rippikouluistamme, maksuista, maksuvapautuksesta yms.

Ole tarkkana ilmoittautumiskaavaketta täyttäessäsi, puhelinnumeroissa ja sähköpostiosoitteissa. Tarvitset myös huoltajan/maksajan henkilötunnuksen ja huoltajien puhelinnumerot ja sähköpostitiedot.

Kaverilinkki toimii vain yhdelle kaverille annettuna!! Ja siten, että teillä on samat leiritoiveet!! Linkki katkeaa, jos teillä on eri leirit tai eri järjestys leireissä. Linkkejä ei voi ketjuttaa tai antaa kaverille ja kaveri antaa sinulle!!

RIPPIKOULUINFO

Jos sinulla on kysyttävää, tai haluat keskustella rippikouluista, olet tervetullut rippikouluinfoon 21.9. klo 17.00 – 18.30 välisenä aikana Seurakuntakeskuksen 1kr saliin  ( Itäpuisto 14 ).

Matkamme pysähdyspaikkoja

Ilmoittautuessasi et vielä tiedä mihin ryhmään pääset. Saat tästä tiedon antamaasi sähköpostiin viimeistään viikolla 44. Rippikoulu alkaa jo ennen leirijaksoa suoritettavilla ryhmäkohtaisilla rippikoulukokoontumisilla, joissa tutustumme yhdessä toisiimme ja seurakunnan toimintaan.  Näistä saat ohjaajiltasi ryhmäkohtaiset viestit.

Rippikouluterveisin

Anne Saarela