Varhaisnuoret

Sinä kannat, johdatat.
Jeesus, rohkaise.”

Anna-Mari Kaskinen

Me Porin Teljän seurakunnan varhaisnuorisotyöntekijät teemme kristillistä julistus- ja kasvatustyötä 7–14 -vuotiaiden parissa. Tuemme työssämme kotien kristillistä kasvatusta.

Järjestämme kerhotoimintaa, johon hankimme ja koulutamme myös vapaaehtoisia kerhonohjaajia. Kerhot ovat maksuttomia ja kokoontuvat kouluvuoden aikana. Avustamme koulujumalanpalvelusten suunnittelussa ja toteutuksessa. Suunnittelemme ja toteutamme erilaisia kouluvierailuja. Leiri- ja retkityössä toimimme yhteistyössä muiden Porin ev.lut. seurakuntien kanssa.

Terveisin nuorisotyönohjaajat Eeva Nurmenniemi ja Vesa Saarela

Varhaisnuorten kerhot:

Seurakunnan kerhot ovat ilmaisia. Emme kokoonnu syyslomaviikolla. Kerhot päättyvät viikolla 49.

Pidämme kerhojen yhteisen pikkujoulut keskiviikkona 13.12.2023 klo 18.00-20.00 Väinölän kirkolla.

Kerhoihin (poislukien lapsikuoro ja iltakerho) ilmoittaudutaan tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

maanantai

Luova kerho 7-14 -vuotiaille maanantaisin klo 16.30-18.00 Väinölän kirkolla.

Kerhossa luodaan taidetta ja koriste-esineitä kokeillen eri tekniikoita. Tässä kerhossa saa toteuttaa omia visioita! Alussa hartaus.

tiistai

Kokkikerho 1.-6. -luokkalaisille tiistaisin klo 16.30-18.00 Väinölän kirkolla.

Kokkikerhoissa kokataan, maistellaan, leikitään ja askarrellaan yhdessä. Alussa yhteinen hartaus. Kokkikerhoa ovat ohjaamassa Eeva ja Susan.

keskiviikko

Pienoismallikerho 7-14 -vuotiaille keskiviikkoisin klo 18–19.30 Väinölän kirkolla. Alkaa 6.9.2023.

Lasten ja varhaisnuorten kuoro Tuhannet sydämet kokoontuu Väinölän kirkolla keskiviikkoisin klo 17–17.45. Kuoroa johtaa kanttori Pia Ylitalo-Maunula. Kuorossa saa uusia ystäviä, oppii uusia lauluja, pääsee kuoroleireille sekä silloin tällöin esiintymään lähinnä seurakunnan tilaisuuksissa.

perjantai

HUOM!! Huomaattehan, että sählyt yhdistyvät !

Varhaisnuorten sählykerho Väinölän koululla (os. Luodontie 1)perjantaisin klo 17.00-18.30. HUOM!! Perjantaista 17.11.2023 klo 18.00-19.30.

Perheidensähly Väinölän koulu (os. Luodont. 1) perjantaisin klo 18.30-20.00. HUOM!! Perjantaista 17.11.2023 klo 18.00-19.30.

sunnuntai

Pyhäkoulu Teljän kirkolla sunnuntaisin klo 10-10.30. Kaikki lapset ovat tervetulleita! Lapsi voi osallistua 3–4 -vuotiaasta alkaen ilman omaa aikuista. Pyhäkoulussa tutustutaan Raamattuun ja sen kertomuksiin toiminnallisesti ja lapsille sopivin menetelmin.

Katso myös

Lastenkirkko.fi -sivusto pitää sisällään mielenkiintoista materiaalia ja pelejä lapsille. Jos Minecraft -peli on mieleesi, käy katsomassa Fisucraft.fi -sivua.

Vuosittaisia tapahtumia

Oman seurakunnan Kymppikirkko Teljän kirkossa.

Kaikkien Porin seurakuntien yhteiset 10-synttärit järjestetään syksyisin Porin seurakuntakeskuksessa. Henkilökohtainen kutsu lähetetään seurakunnan jäsenille.

Jouluvaellukselle kutsutaan alueemme neljäsluokkalaiset yhdessä opettajan kanssa Porin seurakuntakeskukseen marraskuussa.

Katso myös: Yhteisen seurakuntatyön varhaisnuorten toiminta

Nuorisotyönohjaaja
Porin Teljän seurakunta