Nuoret aikuiset

Sinä, joka sijoitut iältäsi 18 ja 35 ikävuoden väliin, olet lämpimästi tervetullut tutustumaan juuri sinua varten räätälöityyn toimintaan.

Kaikenlaisen palautteen sekä ideat ja toiveet ottaa vastaan diakoniatyöntekijä Aki-Petri Heino.

Samoin, jos olet aikaisemmin kantanut vastuuta esimerkiksi raamattupiiriä vetämällä, ja haluat vastaavanlaista vastuuta ottaa uudestaan Länsi-Porin seurakunnassa, ilmoita myös siitä.

Soppi-klubi 2023

Seurakunnan Omat Pizza- ja Peli-Illat järjestetään Pietniemen seurakuntatalolla kerran kuukaudessa keskiviikkona kello 18–20. Syksyn 2023 päivät ovat seuraavat: 1.11. ja 13.12.

Seuraa tätä sivustoa ja tapahtumakalenteria pysyäksesi ajan tasalla!

Muutama toimintaohje ja muistutus Soppiin liittyen:

- Mukaan vain terveenä! Jos perheessänne on sairautta kuten flunssaa, kuumeilua, kurkkukipua jne, pysykää koko perhe kotosalla. :)

- Paikalle saapuessa pestään ja desinfioidaan kädet. Myös pizzan tekoon käsienpesun kautta.

Illat sisältävät mukavaa yhdessäoloa, lautapelien pelaamista, pizzan syömistä sekä hartaushetken.

Mukana illassa on aina Länsi-Porin seurakunnan työntekijöitä.

18-25-vuotiaiden ryhmä

Mitä on elää kristittynä tässä ajassa?

Jos Jeesus, Raamattu tai rukous koskettaa, kiinnostaa tai herättää kysymyksiä tai ei kiinnosta pätkääkään,  NIIN TERVETULOA!

Nuorille aikuisille omaa toimintaa nuorten toiminnan yhteydessä joka toinen perjantai nuorten iltojen yhteydessä.

• Aki-Petri Heino 0400 309 862
  • sähköposti: etunimi.sukunimi@evl.fi

kappalainen
Liikastentie 28
28610 Pori
Diakoniatyöntekijä
Länsi-Porin seurakunta

Diakoniatyö työikäisten parissa (ei lapsiperheet), lähetys- ja kv-työ, vapaaehtoistyön koordinointi.

Nuorisotyönohjaaja
Liikastentie 28