Lapsiparkki – Kevät 2024

Tarvitsetko itsellesi omaa aikaa ja lastenhoidon järjestyminen mietityttää?

Seurakuntakeskus

Eteläpuisto 10B, 3. krs

Maksutonta toimintaa 1-7 –vuotiaille klo 16-19 välisenä aikana kaksi tuntia kerrallaan. Lapsiparkkiin voi tuoda hoitoon lapsen siksi aikaa kun vanhempi tarvitsee omaa aikaa menoja varten tai muuten vain hengähdystaukoa. Lapsiparkissa lapsilla on ohjattua ja vapaata toimintaa mm. askartelua, leikkiä ja satuja. Lapsiparkkiin mahtuu 12 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä. To 25.1., 15.2., 7.3., 4.4. ja 16.5. Sähköinen ilmoittautuminen. Mukana lastenohjaajat Eija Lindholm ja Marja Kaski.

Ilmoittaudu seurakuntakeskuksen Lapsiparkkiin tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kauppakeskus Puuvilla

Siltapuistokatu 14

16.1.2024 alkaen. Kauppakeskus Puuvillan Puuhavillassa lastenohjaajamme Paula ja Kristiina pitävät Lapsiparkkia 2-8 –vuotiaille lapsille joka tiistai klo 14.30-16.30, jolloin lapsi voi jäädä leikkimään lastenohjaajien kanssa esimerkiksi vanhemman kauppareissun tai kahvilakäynnin ajaksi. Lapsiparkkiin mahtuu 6 lasta kerrallaan. Ei ennakkoilmoittautumista.

Lastenohjaaja
Keski-Porin seurakunta