Kuorot

Lapsikuoro Tuhannet Sydämet

Lasten ja varhaisnuorten kuoron perusti vuonna 1992 kanttori Heli Lehtonen. Laulajien ikähaitari on tällä hetkellä 5-vuotiaasta 16-vuotiaaseen, joten harjoituksiin mahtuu monenlaista laulua ja leikkiä.

Kuorossa saa uusia ystäviä, oppii uusia lauluja, pääsee kuoroleireille sekä silloin tällöin esiintymään lähinnä seurakunnan tilaisuuksissa. Lapsikuoroharrastuksessa ei ole lukukausimaksuja tai muita sellaisia.

Lasten ja varhaisnuorten kuoro kokoontuu Väinölän kirkolla (Päkintie 1-3)  keskiviikkoisin klo 17–17.45.
Kuoroa johtaa kanttori Pia Ylitalo-Maunula, jolta voi kysellä lisää joko puh. 0400-309855 tai pia.ylitalo-maunula@evl.fi.

Teljän seurakunnan Iltapäiväkuoro

Kuoron on perustanut vuonna 1991 kanttori Heli Lehtonen. Kuoro kokoontui pitkään Teljän kirkolla mutta nykyään harjoittelemme torstaisin klo 14–15.15 Porin seurakuntakeskuksen 5. kerroksen musiikkisalissa.
Kuoroa johtaa kanttori Pia Ylitalo-Maunula. Ota yhteyttä jos kiinnostut ja haluat kysyä lisää, puh. 0400-309855 tai pia.ylitalo-maunula@evl.fi.

Lähinnä yksiääninen kuoro on tarkoitettu kaikenlaisille laulajille. Mukana on laulajia, joiden lauluinnostus on odottanut arkikiireiden hellittämistä ja heitä, joilla on jo monipuolinen kuorotausta. Laulamme mm. kansanlauluja ja monenlaista hengellistä musiikkia hyvässä seurassa. Kuoro palvelee jumalanpalveluksissa sekä muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Teljän Kamarikuoro

Porilainen Teljän Kamarikuoro on monipuolinen ja haasteita pelkäämätön kuoro.  Laulajia on tällä hetkellä noin kolmekymmentä. Kuorolaiset tulevat pääasiassa Porista, muutama uskalias muualta Satakunnasta.

Laaja ohjelmisto sisältää musiikkia eri aikakausilta. Laulujen tyylit vaihtelevat kantaateista gospeliin ja virsistä viisuihin.

Kuoron taiteellisena johtajana toimii Teljän seurakunnan kanttori Anne-Marie Grundstén (vuodesta 1988 alkaen).  Kuoro harjoittelee maanantaisin Väinölän kirkolla klo 18.

Teljän Kamarikuorolla on vuosittain muutama konsertti sekä esiintymisiä jumalanpalveluksissa. Kuoron 60-vuotisen taipaleen varrelta löytyy huikeita projekteja, tv-esiintymisiä ja runsaasti ulkomaanmatkoja.

Teljän seurakunnan kirkkokuoro

Kuoro on perustettu vuonna 1964 kanttori Heino Kantolan toimesta. Hän johti kirkkokuoroa alusta vuoteen 1987. Hänen jälkeensä kuorolla on ollut useita johtajia. Nykyinen johtaja on Teljän seurakunnan kanttori Hanna Salminen, joka on johtanut kuoroa marraskuusta 2012 alkaen.

Vireässä noin 20 laulajan kuorossa laulamme 4–äänisiä perinteisiä sekä uudempia hengellisiä lauluja. Esiinnymme Teljän kirkossa messuissa sekä muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kuoro on osallistunut aktiivisesti Satakunnan kirkkomusiikkipiirin musiikkitapahtumiin sekä valtakunnallisiin Kirkon musiikkijuhliin. Kuoroon otetaan uusia laulajia. Nyt on mahdollisuus syventyä kuoromusiikin saloihin lämpimässä ilmapiirissä!

Kuoro kokoontuu torstaisin klo 16.15-17.45 Teljän kirkolla.

Luminoso-kuoro

Luminoso-kuoro on perustettu keväällä 2012 kokoamaan nuoria aikuisia mukaan seurakunnan kuorotoimintaan. Kuorossa laulaa tällä hetkellä n 20 pääasiassa työikäistä naislaulajaa. Kuoro toimii tällä hetkellä naiskuorona.

Nuorekkaassa, haasteita pelkäämättömässä iloisessa porukassa laulamme 2- 4-äänisesti. Ohjelmistoomme kuuluu kevyempiä sekä perinteisiä hengellisiä lauluja, ja muiden maiden hengellistä musiikkia. Ohjelmistossa on mm. Pekka Simojoen lauluja, Jaakko Löyttyä ja Lasse Heikkilää.

Esiinnymme messuissa sekä muissa seurakunnan tilaisuuksissa ja pidämme omia konsertteja.

Tartu tilaisuuteen ja tule mukaan tutustumaan iloiseen joukkoomme pienimuotoisen koelaulun kautta. Ota yhteyttä Hanna Salminen 0400-309860 tai hanna.salminen@evl.fi

Kuoro kokoontuu torstaisin  klo 18.00-20.00 Teljän kirkolla.

Kuoroa johtaa Hanna Salminen.

Luminoso-kuoro

Kanttori
Porin Teljän seurakunta

vapaapäivät yleensä ma ja ti