Harri Saineelle merkittävä tunnustus väistyvän kirkkovaltuuston viimeisessä kokouksessa

Porin yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajalle Harri Saineelle luovutettiin tänään keskiviikkona seurakuntatyön kultainen ansiomerkki tunnustuksena 30-vuotisesta luottamustyöstä kirkollisissa ja seurakunnallisissa luottamuselimissä.

Tunnustus luovutettiin väistyvän kirkkovaltuuston viimeisessä kokouksessa. Tässä yhteydessä yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, Keski-Porin kirkkoherra Heimo Hietanen kiitteli Sainea tämän tekemästä pitkällisestä työstä kirkollisissa ja seurakunnallisissa luottamuselimissä. Erikseen Hietanen mainitsi vielä Saineen aktiivisuuden lähetystyössä.

Saine on toiminut yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajana vuodesta 2011.

Muut Kirkkopalveluiden myöntämät ansiomerkit olivat:

20 vuotta: Matti Säämäki

10 vuotta: Matti Ihalainen, Bia Kaski, Eino Koivusaari, Lauri Merivirta, Reijo Raitala, Arja-Leena Rouvali, Miia Turunen, Lasee Virtanen ja Päivi Yli-Kauhaluoma-Nurmi.

2022-12-14 20:45:00.0