"Yle Porille annetussa haastattelussa tapahtui valitettava lipsahdus"

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän kiinteistöstrategian valmistelu on täysin avoin ja läpinäkyvä prosessi, joka käy läpi normaalin ja demokraattisen hallintomenettelyn, toteaa kiinteistöpäällikkö Arto Huhtanen.

"Kiinteistöstrategian valmistelu on juuri alkamassa. Näin ollen ajatukset siitä, että jotain olisi jostain jo sovittu, ovat ennenaikaisia. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa asiassa. Yle Porille antamassani haastattelussa tapahtui valitettava lipsahdus", hän toteaa kommenttina meriporilaisten hämmennykseen liittyen Ahlaisten seurakuntakodin tulevaisuuteen.

Lasten, nuorten ja muiden seurakuntalaisten tarpeet ovat hänen mukaansa tärkeitä, mikä on huomioitava suunnittelutyön yhteydessä. Hänen mielestään myös Ahlaisissa tarvitaan kokoontumistiloja.

2020-05-25 16:21:40.0