Postilakko näkyy myös Porin ev.lut. seurakuntayhtymän arjessa

Tänään alkanut postilakko heijastuu myös Porin ev.lut. seurakuntayhtymän arkeen. Normaali paperiposti jää tulematta.

Lakko vaikeuttaa ratkaisevasti torstaina ilmestyvän Porin Kirkkosanomien jakelua. Lehti ei tässä vaiheessa tule kotitalouksiin, mutta sen sijaan sitä voi lukea normaalisti netistä www-osoitteesta kirkkoporissa.fi/tutki-uskoa/kirkkosanomat.

Viestintäpalvelut hakee Alma Manu Oy:n painotalolta Tampereelta seurakuntayhtymän eri toimipisteisiin tarkoitetut lehdet. Ylimääräisiä lehtiä on lakon vuoksi jonkin verran saatavilla Porin seurakuntakeskuksessa, hallintovirastossa, seurakunnissa ja kirkoissa.

Seurakuntien tapahtumat ovat ajantasaisesti näkyvillä kirkkoporissa.fi-sivuilla. Satakunnan Kansa, jonka torstaisessa Porilaine-liitteessä on seurakuntayhtymän viikkoilmoitus, ilmestyy normaalisti niihin kotitalouksiin, jotka ovat lehden varhaisjakelun piirissä. Viikkoilmoitus on lisäksi sähköisesti lehden kaikkien tilaajien nähtävillä heti lehden ilmestyessä.

Viestintäpalvelut kopioi viikkoilmoituksia seurakuntien postilokeroihin, jotta seurakunnilla olisi mahdollisuus laittaa niitä yleisön nähtäville omille ilmoitustauluilleen.

Kaiken kaikkiaan paine käyttää sähköisiä kanavia kasvaa.

2019-11-11 09:53:00.0