Kirkko hakee jatkoa SuomiAreenalla

Evankelis-luterilainen kirkko hakee järjestäjäksi myös ensi vuonna Porissa pidettävälle SuomiAreenalle. Kirkollista SuomiAreenaa tällä kertaa järjestämässä olleen koordinaatiotyöryhmän sisällä vallitsee asiasta suuri yksimielisyys, jota on vahvistanut menossa olevan viikon aikana saatu palaute omasta ohjelmasta.

Hakemuskaavaketta kirkon puolesta täyttänyt koordinaatiotyöryhmän jäsen, Porin ev.lut. seurakuntayhtymän diakoniasihteeri Ulla Kallio kertoo, että lomakkeessa tiedustellaan muun muassa oman ohjelman sisältöä ja mahdollisia yhteistyökumppaneita.

Pääsy mukaan ensi vuoden SuomiAreenalle saa ratkaisunsa syksyn aikana, jotta tulevan suunnittelulle jäisi kylliksi aikaa.

Kirkollista SuomiAreenaa järjestävässä koordinaatiotyöryhmässä on edustus Porin ev.lut. seurakuntayhtymästä, Turun arkkihiippakunnasta ja Kirkon viestinnästä.

2019-07-18 13:35:00.0