SuomiAreena käynnistyy tänään, kirkko mukana

Kirkko osallistuu tänään maanantaina alkavaan SuomiAreenaan muun muassa neljän piispan ja yhden paneelin voimalla. Arkkipiispa Tapio Luoma sekä piispat Matti Repo, Simo Peura ja Teemu Laajasalo ovat vuorollaan kaiken kansan tavattavissa Piispan torikahveilla, jonka lisäksi he vetävät iltaisin Keski-Porin kirkossa Piispan iltahetkiä.

Ensimmäisenä on tänään maanantaina vuorossa Tampereen piispa Matti Repo. Piispat ovat tavattavissa torikahveilla aamupäivisin klo 10-11.

Alkuillasta klo 16-18 on Keski-Porin kirkossa myös Erilainen mingle, jossa esille pääsevät muun muassa erilaiset kansalaisjärjestöt ja työttömät.

Kirkollisen SuomiAreenan päättää perjantaina Antinkatu 5:ssa klo 11.30-12.30 pidettävä ja kirkon sekä Uskot-foorumin järjestämä paneeli, jossa aiheena on "Uskonto tulevaisuuden koulussa ja päiväkodissa."

Kirkollisen SuomiAreenan tarkempi ohjelma löytyy toisaalta kirkkoporissa.fi-nettisivuilta.

Mon Jul 15 06:00:00 EEST 2019