Länsi-Porissa liikutaan porukalla

Länsi-Porin liikuntakerho alkoi eilen 27.2. klo 15 kirkon pihassa. Mukaan liikkumaan voi lähteä koska vain.
Diakonissa harjoittelija Charlotta Vuori ohjaa alkulämmittelyä Länsi-Porin kirkon edustalla.

Länsi-Porin seurakunnassa starttasi eilen oma liikuntakerhonsa ”Höntsäkerho”, jossa harjoitetaan yhdessä ulkona liikkumista. Liikkumaan pääsee joka keskiviikko klo 15 alkaen. Tervetulleita ovat kaiken ikäiset ja kuntoiset iloiset liikkujat.

Ryhmä tapaa Länsi-Porin kirkon pihassa ja siitä alkaa noin tunnin mittainen ulkoiluhetki. Seuraavat liikuntakerrat ovat 6.3., 13.3., 20.3., 27.3., 3.4., 10.4., 24.4. ja viimeinen kerta 8.5.

Tule sinäkin mukaan iloiseen ryhmään liikkumaan hyvässä yhteishengessä.

2019-02-28 10:51:00.0