Iltakoulu suunnitteilla uudelle kirkkovaltuustolle

Seurakuntaneuvostoihin ja Porin yhteiseen kirkkovaltuustoon valituille uusille luottamushenkilöille järjestetään kevään aikana koulutusta seurakuntien omaan harkinnan mukaan, toteaa Porin yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja, Keski-Porin vt. kirkkoherra Heimo Hietanen.

Apuna perehdytyksessä on seurakunnallisia luottamushenkilöitä varten julkaistu opaskirja.

On myös sovittu, että kirkkovaltuustolle järjestetään iltakoulu, jossa talouden kaltaisia keskeisiä aihealueita käytäisiin läpi perehdytyksen ja suuntaviittojen luomisen tiimoilta. Asiasta päätetään myöhemmin.

Luottamushenkilöiltä itseltään on tullut toiveita opastuksesta perustyöhön sekä myös läheisempää tutustumista eri työaloihin ja viranhaltijoihin.

2019-02-19 14:29:00.0