Porissa yhteiseen kirkkovaltuustoon ja seurakuntaneuvostoihin valitut

KESKI-PORI

Yhteinen kirkkovaltuusto

Jorma Hännikkälä, Bia Kaski, Markku Tanttinen, Marja Flinck, Tapio Nummi, Teija Ruuhikorpi-Mäki, Laura Pullinen, Pertti Rajala, Jukka Naukkarinen, Antti Pekola, Paula Jylhe, Marju Sjösten, Tiina Huhtala, Nea Tarvainen, Hanna Ojanen.

Seurakuntaneuvosto:

Jorma Hännikkälä, Bia Kaski, Markku Tanttinen, Marja Flinck, Marjaana Nummi, Teija Ruuhikorpi-Mäki, Laura Pullinen, Soili Ovaska, Juuso Karihaara, Seija Ristolainen, Paula Jylhe, Antti Pekola, Eino Koivusaari, Marju Sjösten.

PORIN TELJÄ

Yhteinen kirkkovaltuusto:

Harri Saine, Hanna Lindberg, Raija Kiviniitty, Sinikka Alenius, Risto Lehtonen, Iida Valtala, Sanna-Mari Pudas-Tähkä, Ulla Ilo, Mikko Toivanen, Noora Kinnunen, Erkki Nevanranta, Helmi Virta, Lauri Merivirta.

Seurakuntaneuvosto:

Harri Saine, Hanna Lindberg, Raija Kiviniitty, Sinikka Alenius, Risto Lehtonen, Iida Valtala, Sanna-Mari Pudas-Tähkä, Aulikki Harju, Mikko Toivanen, Pauli Mäkinen, Erkki Nevanranta, Helmi Virta, Ulla Ilo, Liisa Alinentalo.

LÄNSI-PORI

Yhteinen kirkkovaltuusto:

Albert Halonen, Katri Hirvola, Simo Korpela, Esa Anttila, Markus Halminen, Miia Turunen, Antti Linnainmaa, Pirkko Lindgren, Heikki Salokangas, Marketta Juntunen.

Seurakuntaneuvosto:

Albert Halonen, Katri Hirvola, Markus Halminen, Esa Anttila, Simo Korpela, Miia Turunen, Marketta Juntunen, Pirkko Lindgren, Antti Linnainmaa, Heikki Salokangas, Jorma Rinnemäki, Eero Luoma, Henry Liivola, Tarja Soinne.

MERI-PORI

Yhteinen kirkkovaltuusto:

Tarja Gustafsson, Anne Kause, Matti Säämäki, Raija Multanen, Janne Heilimä, Tellervo Leppiniemi.

Seurakuntaneuvosto:

Tarja Gustafsson, Anne Kause, Matti Säämäki, Raija Multanen, Arja-Leena Rouvali, Janne Heilimä, Piritta Holkko, Jan Koivusilta, Aija Frangén, Raija Kukkakorpi, Tellervo Leppiniemi, Janna Peltola.

NOORMARKKU

Yhteinen kirkkovaltuusto:

Helvi Walli, Ari Passilahti, Eeva Kamppi (Anita), Tapio Lindroos, Minna Nenonen, Leena Kallionsivu, Jaana Heininen.

Seurakuntaneuvosto:

Helvi Walli, Ari Passilahti, Ismo Laivonen, Eeva Kamppi (Anita), Minna Nenonen, Leena Kallionsivu, Jaana Heininen, Tapio Lindroos, Seppo Laakso, Heli Sulkava, Anne Helin-Rauäng (Susanna), Pirjo Mäki.

Mon Nov 21 15:21:00 EET 2022