Bible journaling

ti 14.12. klo 18.00 – ti 14.12. klo 20.00
Raamattu ja vihko johon ihminen tekee muistiinpanoja arkisen pyödän äärellä.

Porin seurakuntakeskus

Tervetuloa Nuorten aikuisten Bible journaling-ryhmään! Ryhmässä olemme Raamatun tekstin äärellä ja tutustumme siihen askartelun ja taiteen keinoin. Olet lämpimästi tervetullut omien kysymystesi ja elämäntilanteesi kanssa, olipa suhteesi Raamattuun minkälainen tahansa!

Bible journaling on tarkoitettu opiskelijoille ja nuorille aikuisille mutta ryhmä on auki kaikille, joita raamatuntekstit ja oman elämän peilaaminen niiden parissa kiinnostaa. Tapaaminen alkaa hartaudella, jonka jälkeen ohjataan työskentely Raamatun tekstin seurassa. Kaikki välineet ovat valmiina, joten voit vain ilmestyä paikalle, ei maks' mittään.

Paikkana on Porin Seurakuntakeskus puistojen risteyksessä, osoite Eteläpuisto 10 A (Käynti Itäpuiston puolelta). Tapaamme Seurakuntakeskuksen seurakuntasalissa, 2. krs.

14.12. pohdimme taivasta.

Lisätietoja oppilaitosteologi Heikki Hessolta.

• Nuorille Nuorille

Porin seurakuntayhtymä