Seurakuntayhtymä valmiina kirkolliseen SuomiAreenaan

Ensi viikolla ma-pe 15.-19. heinäkuuta Porissa järjestettävä SuomiAreena on merkittävä tapahtuma myös kirkolle, joka sekin on jälleen mukana yhtenä tapahtuman järjestäjänä.

Tapahtumaa valmisteleva koordinaatiotyöryhmä, johon seurakuntayhtymän edustajien lisäksi kuuluu edustus myös Kirkkohallituksesta ja Turun arkkihiippakunnasta, piti tiistaina viimeisen kokouksensa tapahtuman tiimoilta. Kaiken todettiin olevan kunnossa.

Tämänkertaisen SuomiAreenan kirkollinen osuus koostuu muun muassa Piispan torikahveista, Piispan iltahetkistä, Erilaisesta minglestä sekä kirkon ja Uskot-foorumin järjestämästä paneelista.

Piispoista mukana ovat tällä kertaa arkkipiispa Tapio Luoma sekä Helsingin piispa Teemu Laajasalo, Tampereen piispa Matti Repo ja Lapuan piispa Simo Peura.

2019-07-10 11:16:00.0