Vastaaminen nettilomakkeella

Voit vastata keruuseen tästä linkistä avautuvalla lomakkeella. Lomakkeella kysytään myös tarvittavat luvat aineiston arkistointiin ja käyttöön sekä taustatiedot, yhteystiedot ja vakuutuksesi siitä, että sinulla on oikeus ja/tai lupa lähettämäsi aineiston luovuttamiseen. Lomakkeen kautta vastaamalla sinun ei ole mahdollista lähettää liitetiedostoja.

Vastaaminen sähköpostitse

Voit lähettää vastauksesi sähköpostitse osoitteeseen johanna.mattila(a)evl.fi.

• Käytä viestin otsikkona Juhlavuoden 2023 keruu
  • Liitä mukaan joko viestin tekstikenttään kirjoitettuna tai erillisenä tiedostona päivättynä ja allekirjoitettuna luvat seuraaviin:
    • Lupasi lähettämäsi aineiston julkaisuun hankkeessa nimelläsi tai nimimerkilläsi.
    • Lupa lähettämäsi aineiston arkistoimiseen nimelläsi tai nimimerkilläsi ja myöntymys arkistoidun aineiston käyttämiseen, säilyttämiseen, luovuttamiseen ja julkaisemiseen Porin Teljän seurakunnan tehtävien täyttämiseksi lain rajoissa ja hyvän tavan mukaisesti.
    • Halutessasi voit liittää mukaan yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) ja taustatietosi (sukupuoli, syntymävuosi, ikä, ammatti, lisäksi voit kertoa halutessasi jotain keruuaiheeseen liittyvästä taustastasi). Huom. yhteystietojasi ei arkistoida, jos annat luvan materiaalisi arkistointiin vain nimimerkilläsi.
    • Luvan myöntämiseen voit käyttää lupalomakettaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
    • Liitetiedostoa käyttäessäsi käytä mieluiten doc-, rtf- tai txt -muotoa.

Vastaaminen kirjeitse

Voit lähettää vastauksesi postitse tai tuoda aineistosi osoitteeseen Porin Teljän seurakunta/Johanna Mattila, Hallituskatu 9 b, 28100 Pori. Kirjoita kuoreen tunnus Juhlavuoden 2023 keruu.

• Kirjoita vastauksesi valkoiselle A4-arkille
  • Kirjoita vain paperin toiselle puolelle
  • Jätä paperin reunoille tyhjää tilaa kirjoittaessasi
  • Älä käytä tarroja, teippejä, niittejä tai liimaa
  • Kirjoituksia ei palauteta, joten ota itsellesi kopio, jos haluat säilyttää tekstin itselläsikin.
  • Liitä mukaan erilliselle paperille kirjoitettuna, päivättynä ja allekirjoitettuna luvat seuraaviin:
    • Halutessasi voit liittää mukaan yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) ja taustatietosi (sukupuoli, syntymävuosi, ikä, ammatti, lisäksi voit kertoa halutessasi jotain keruuaiheeseen liittyvästä taustastasi.) Huom. yhteystietojasi ei arkistoida, jos annat luvan materiaalisi arkistointiin vain nimimerkilläsi.
    • Luvan myöntämiseen voit käyttää lupalomakettaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lupalomaketta on saatavissa paperisena Porin Teljän seurakuntatoimistosta Hallituskatu 9b, 28100 Pori, Porin Teljän kirkon aulasta, Koivistonpuistikko 50, 28130 Pori sekä Väinölän kirkon aulasta, Päkintie 1-3, 28330 Pori. Voimme lähettää lupalomakkeen sinulle myös postitse. Soita tällöin seurakuntatoimistoon p. 044 7309 666.