Yhteiskristillinen rukousvartio käynnistyi Porissa

Porissa on alkanut yhteiskristillinen Rukousvartio oman kaupungin ja lähialueiden puolesta. Mukana ovat jo monet alueen seurakunnat ja kristilliset järjestöt, jotka ovat rukousvastuussa vuoropäivinä viikottain klo 9-21.
Maanantaisin vuorossa on Keski-Porin seurakunta, tiistaisin Teljän ja Meri-Porin ev.lut seurakunnat ja Kansanlähetys, keskiviikkoisin Porin Helluntaiseurakunta, torstaisin Porin Vapaaseurakunta, perjantaisin Noormarkun seurakunta, Sley:n Porin osasto ja Sakkeus-seurakunta, lauantaisin Metodistiseurakunta ja mahdollisesti myös Lähetysseurakunta sekä sunnuntaisin Länsi-Porin seurakunta.
Rukous toteutetaan niin, että seurakunnista etsitään esirukoilijoita sitoutumaan rukoukseen yhteisten rukousaiheiden puolesta yhdeksi tunniksi joka viikko. Ilmoittautua voi oman seurakunnan kautta.
Yhteiset rukousaiheet toimitetaan esirukoilijoille seurakunnan yhteyshenkilön kautta. Rukousaiheita kaikille löytyy myös facebookista sivulta Satakunta rukoilee.
Rukouspyyntöjä voi toimittaa oman seurakunnan työntekijöiden kautta tai lähettää osoitteella kristitytporissa@gmail.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Rukousvartion koordinaattorina toimii Hanna-Maria Vahala.
Rukousvartion lisäksi  keväällä on yhteisiä rukous- ja ylistysiltoja Länsi-Porin kirkossa 8. maaliskuuta klo 18 alkaen ja Vapaakirkossa 19. huhtikuuta klo 18.30 alkaen. Rukous jatkuu myös perinteisessä Kristittyjen yhteisessä Vappujuhlassa Teljän kirkossa 1. toukokuuta klo 15 alkaen.

2018-03-06 14:30:00.0