Seurakuntayhtymän kiinteistöpäällikkö eläköitymässä

Porin ev.lut. seurakuntayhtymän kiinteistöpäällikkö Kalevi Lindfors jää vanhuuseläkkeelle ensi vuoden syksyllä.

Porin yhteinen kirkkoneuvosto merkitsi kokouksessaan keskiviikkona tiedoksi Lindforsin irtisanoutumisen 1.10.2018 alkaen.

Kirkkoneuvosto nimesi hallinto-, talous- ja henkilöstöpalveluiden päällikön hoitamaan Porin ev.lut. seurakuntayhtymän työsuojelupäällikön tehtäviä 1.1.2018 alkaen. Tehtävän ottaa vastaan tuolloin HTH-päällikkönä aloittava Eeva Uusimäki.

Työsuojelupäällikön tehtävää on tähän saakka hoitanut väliaikaisjärjestelyin kiinteistöpäällikkö.

Kirkkoneuvosto päättää pyytää seurakuntaneuvostojen lausunnot Porin ev.lut. seurakuntayhtymän jäsenyydestä Nuori Kirkko ry:ssä.

Diakoniatyöntekijän virka painopistealueinaan näkövammais-, omaishoito- ja etsivä vanhustyö ja projektityö päätettiin julistaa haettavaksi 19. tammikuuta klo 15.00 mennessä.

Wed Dec 13 17:31:00 EET 2017