Kirkkosanomien verkkolehtiarkisto on uudistunut

porinkirkkosanomat.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Porin Kirkkosanomien arkistolehdet ensimmäisestä, toukokuussa 1956 julkaistusta numerosta
aina kuluvan vuoden uusimpaan numeroon saakka löytyvät nyt saman katon alta.

2018 vuosikerrasta lähtien verkkolehden julkaisualustana toiminut ISSUU sai väistyä toiminnoiltaan vastaavan
mutta joiltain osin ketterämmän ja edullisemman verkkoalustan tieltä.

Tervetuloa tutustumaan porilaiseen ja suomalaiseen seurakuntalehtihistoriaan!

Porin Kirkkosanomat 3-2024Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Porin Kirkkosanomat

Porin Kirkkosanomat on Porin ev.lut. seurakuntien julkaisema lehti. Lehti ilmestyy keskiviikkoisin 10 kertaa vuodessa.

Porin Kirkkosanomien toimittamisesta vastaa Viestintäpalvelut. Lehden toimitussihteeri on viestintäpäällikkö Matti Kuhna, ja päätoimittaja yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Heimo Hietanen.

Vuoden 2024 ilmestymisaikataulu

Nro 1 - ke 24.1.
Nro 2 - ke 21.2.
Nro 3 - ke 20.3.
Nro 4 - ke 8.5.
Nro 5 - ke 5.6.
Nro 6 - ke 21.8.
Nro 7 - ke 25.9.
Nro 8 - ke 23.10.
Nro 9 - ke 20.11.
Nro 10 - ke 11.12.

Yhteydenottolomake

Onko postiosoitteesi muuttunut? Vai haluatko muuten antaa palautetta Kirkkosanomista? Kerro ajatuksesi oheisella lomakkeella:

Kirkkosanomien yhteydenottolomake

Porin Kirkkosanomien painosmäärä on 39 400. Lehti jaetaan Porissa kotitalouksiin, joilla ei ole ilmaisjakelukieltoa. Jakelusta vastaa SSM Länsi-Suomi Oy.

Jakeluhäiriöt

Jakeluhäiriönumero  p. 029 001 0044

tai netissä osoitteessa
https://ssmlansisuomi.fi/fi/jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Porin Kirkkosanomat voi myös tilata osoitteellisena viestintäpalveluiden kautta.

______________________________

Ilmoitusmyynti Porin Kirkkosanomat - mediakortti 2024Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Sacrum-Kotimaa Oy

Juha Kurvinen
p. 040 665 5983
juha.kurvinen@kotimaa.fi

Pirjo Teva
pirjo.teva@kotimaa.fi

Porin Kirkkosanomat - Mediakortti 2024Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Viestintäpäällikkö
Porin seurakuntayhtymä
Viestintäpalvelut
Hallituskatu 9 b
28100 Pori

Paras kansikuva 2023 äänestys on päättynyt!

Vuoden 2023 selväksi suosikiksi nousi lehti numero 4, jota sulostutti herttainen Nella-kissa kukkakimpun äärellä.

Paras kansikuva 2023

Kannen kuvaajana toimi Porin ev. lut. seurakuntayhtymän tiedottaja Essi Lahtinen. Kansikuva sai peräti 40 prosenttia kaikista annetuista äänistä.

Toiselle sijalle nousi tammikuun lehden kansikuva talvisella maisemalla. Essi Lahtisen kuvaama maisema sai 17,3 prosenttia äänistä. Kolmanneksi ylsi kesäinen kuva Kirjurinluodon puutarhasta. Vuoden viides lehti sai 9,3 prosenttia äänistä ja oli myös Lahtisen otoksia.

Äänestäjiä oli paljon ja arvonnassa voitto osui Sini Peräkallio ja Marja Savolainen kohdalle. Voittajille toimitetaan lahjakortit postitse.

Kiitos kaikille osallistujille ja paljon onnea voittajille.