Kirkkopuistossa Soi 19.–21.7.2024

Ajantasaisin tieto Facebookissa:

––––––––––––––––––––––––––

Kirkkopuistossa Soi

on Porissa järjestettävä joka kesäinen hengellisen musiikin festivaali. Sen järjestäjänä toimii Porin ev.lut. seurakuntayhtymä. Nykyisin viikonlopun pituinen tapahtuma koostuu samaan aikaan Pori Jazzin kanssa Keski-Porin kirkon puistossa pidettävistä ilmaiskonserteista.

Tapahtuma on kasvanut vajaan 30 vuoden aikana länsirannikon suurimmaksi vuosittaiseksi hengelliseksi tapahtumaksi ja tärkeäksi kesäiseksi kohtaamispaikaksi. Laadukkaan hengellisen musiikin ja puheenvuorojen kautta halutaan koota kristittyjä yhteen yli seurakunta- ja kirkkokuntarajojen, rohkaista ihmisiä elämään Jumalan yhteydessä sekä kohdata satunnaisia ohikulkijoita. Kirkkopuistossa Soi tapahtumalla halutaan myönteisellä tavalla osallistua Keski-Porin kirkon alueella paljon väkeä jokirantaankin keräävään Porin superviikkoon.

Sanan ja sävelten ohella tapahtumassa voi nauttia maineikkaan Kirkkopuistokahvion maukkaista tuotteista, asiakasystävällisestä hinnoittelusta ja korkealuokkaisesta palvelusta.

Kirkkopuistossa Soi järjestetään kokonaan vapaaehtoisten voimin. Pelkästään kahvilassa vapaaehtoisia on mukana noin 60 ja yhteensä tapahtumaa on tekemässä pari sataa talkoolaista. Konsertit ovat kaikille ilmaisia. Niissä kerätään vapaaehtoinen kolehti paikallisen kristillisen järjestötoiminnan ja lähetystyön tukemiseen sekä tapahtuman kulujen kattamiseen.

Kirkkopuistossa SOI 2024